Акція

Оплата і доставка

Інформація про оплату та доставку

Шановні відвідувачі сайту інтернет-магазину ІГРАДОМ

Менеджери і адміністрація магазину докладають всіх зусиль, для того щоб кожен клієнт нашого сайту міг зручно і швидко замовити, отримати і оплатити обраний товар.

Ми намагаємося детально і ретельно висвітлити для Вас всі питання:

  • як отримати замовлений товар
  • як оплатити замовлений товар

Шановні клієнти!

Замовлення на суму від 10000 грн. відправляються після 10% передоплати

Відправлення замовлень "Укрпоштою" здійснюється після 100% передоплати

Комплексні замовлення, в яких є 5 і більше одиниць товарів, також відправляються після 10% передоплати

Якщо необхідно, при оформленні замовлення менеджер вкаже розрахунковий рахунок «Приватбанку» для перерахування передоплати

1. Оплата і отримання товару

Проводиться згідно з номером ТТН (товарно-транспортної накладної), яку менеджер магазину ОБОВ'ЯЗКОВО повідомить вам або по телефону, або вкаже в SMS-повідомленням, або в чаті Viber.

При отриманні замовленого товару в офісі поштового оператора «Нова Пошта» слід:

  • уважно оглянути упаковку і, при необхідності, сам товар
  • при необхідності поміняти товар або зробити його повернення

2. Гарантійні зобов'язання

Про гарантійні зобов'язання на товар. На всі товари в каталозі інтернет-магазину ІГРАДОМ поширюється гарантія 14 днів відповідно до законодавства України, крім товарів компанії Intex.

Басейни, матраци та інші товари компанії Intex не підлягають гарантійному обслуговуванню - через відсутність в Україні в даний час їх офіційних сервісних центрів.

3. Отримання товару і перевірка упаковки

Перевірка зовнішнього вигляду упаковки вкрай важлива. Рекомендуємо негайно перевіряти упаковку товару при його отриманні у відділенні «Нова пошта».

Слід перевірити упаковку, переконатися у відсутності механічних ушкоджень, а потім оглянути товар на предмет наявності подряпин, тріщин, сколів і відсутніх деталей.

Зверніть увагу, що саме транспортна компанія несе відповідальність за дбайливу доставку товару нашим покупцям.

Товари, що доставляються нашим покупцям застраховані на їх повну вартість!

Тому всі претензії по пошкодженій упаковці і неохайним зовнішнім виглядом приймаються в момент огляду товару в будь-якому відділенні транспортної компанії або в момент отримання упаковки кур'єром.

При виявленні пошкодженої упаковки, а також подряпин, тріщин, сколів і відсутніх деталей слід скласти акт-претензію. Цей акт складається або у відділенні транспортних компаній, або в момент отримання товару від кур'єра.

Шановні клієнти!

Переконлива просимо Вас оглядати упаковку замовленого вами товару при отриманні.

Рекомендуємо оглядати упаковку і товар на наявність механічних пошкоджень в відділенні «Нової пошти» або в присутності кур'єра.

Просимо вас бути уважними під час приймання замовленого вами товару!

Поставте підпис в акті про прийом товару після того, як Ви переконаєтеся в задовільному стані упаковки і т.д.

Якщо ви виявили будь-які недоліки, перелічені вище, оформляйте повернення.

4. Термін зберігання доставленого товару у відділенні «Нової пошти»

Термін зберігання доставленого товару в відділеннях «Нової пошти» становить 5 днів. Зверніть увагу, якщо не забрати доставлений товар протягом 5 днів, упаковка автоматично повертається назад.

5. Оплата товару

Оплата будь-якого товару з каталогу здійснюється готівковим або безготівковим розрахунком в момент його отримання.

Варіанти оплати:

1. Готівкова оплата при отриманні замовлення в офісі оператора "Нова Пошта"

Оплата готівкою при отриманні товару можлива у всіх населених пунктах на території України. Оплата здійснюється виключно у національній валюті.

2. Безготівкова оплата

Оплата за безготівковим розрахунком здійснюється будь-якими з нижченаведених способів:

  • в касі відділення будь-якого банку
  • з розрахункового рахунку Вашої компанії або фірми
  • онлайн, через додаток Приват 24

Після оформлення замовлення, наш менеджер надішле Вам зазначеної при заповненні електронній пошті рахунок-фактуру. Для юридичних осіб пакет усіх необхідних документів надається разом з товаром.

privat24.png

самовивозу немає

6. Обмін і повернення товару

Згідно із законодавством України, обмін або повернення товару здійснюється в наступних випадках:

  • товар Вам не підходить
  • дефект товару (заводський або інший дефект виробника)

Заміна товару проводиться в тих випадках, коли він не підходить по:

  • кольоровим характеристикам
  • за формою, загальним розмірам або габаритам
  • за віком

Заміна проводиться відповідно до законодавства України.

Нижче наведені положення Статті 9 закону України "Про захист прав споживачів"

«Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня покупки.

Обмін товару належної якості провадиться:

  • Якщо він не використовувався;
  • Якщо збережений його товарний вигляд;
  • Споживчі властивості, пломби, ярлики;
  • Розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.

Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж. »

Обмін або повернення товару проводиться, при виконанні таких умов:

  • З дня придбання пройшло не більше 14 днів.
  • Товар є новим, не був у вжитку і зберіг товарний вигляд.
  • Є в наявності накладна.

Якщо при здійсненні обміну з'ясується, що товар в даний момент відсутній на складі, покупець має право:

  • Придбати інший товар на аналогічну суму або з перерахунком вартості.
  • При надходженні товару на склад отримати аналогічний.
  • Отримати грошову компенсацію за товар виходячи з його вартості на момент покупки.

Повернення грошових коштів зазвичай здійснюється протягом 7 робочих днів.

При необхідності детального огляду товару для виявлення недоліків, отриманих в період передачі товару покупцеві, термін повернення грошей може бути продовжений. Згідно п.6 ст.8 ЗУ "Про захист прав споживачів" максимальний термін перевірки товару становить 14 днів.

Шановні відвідувачі і клієнти магазину Іградом!

Просимо Вас, уважно оглядайте упаковку товару на наявність механічних пошкоджень!

У яких випадках може бути відмовлено в обміні або поверненні:

  • З моменту покупки товару пройшло більше 14 днів.
  • Товар був у вжитку.
  • Товар намагалися ремонтувати, або розкрити

При поверненні товару в інтернет-магазин проводиться його огляд і складається акт про несправності. При необхідності може бути проведена експертиза, в процесі якої встановлюється факт непорушення /порушення гарантійних умов експлуатації товару.

Максимальний термін перевірки товару згідно п.6 ст.8 ЗУ "Про захист прав споживачів" товару складає 14 днів.

Згідно з п.5 ст.8 ЗУ "Про захист прав споживачів" продавець компенсує вартість зворотної доставки товарів вагою понад п'ять кілограмів.

Передача кольору при придбанні товарів в Інтернеті.

При придбанні товарів в Інтернеті, важливо звертати увагу на наступний факт. Передача кольору і колірні характеристики товару на будь-якому сайті сильно залежать від технічної справності і якості передачі кольору комп'ютерного монітора, ЖК-екрану планшета, або дисплея мобільного телефону, з яких здійснюється перегляд.

Будь ласка, враховуйте факт різної передачі кольору при підборі відповідних кольорів!

Примітка про виробників товарів. Виробники мають право змінювати або оновлювати характеристики своїх товарів без попереднього повідомлення.

Зазвичай фабрики і заводи виробників можуть змінювати без повідомлень:

  • Склад товару
  • Його комплектацію
  • Кольорові характеристики товару
  • Технічні характеристики товару

Внаслідок цього, в описах товарів, або їх технічні характеристики на сайті інтернет-магазину ІГРАДОМ можуть бути неточності, або вони можуть відрізнятися від фактичних характеристик товару.

Шановні клієнти!

Рекомендуємо по усіма додатковими питаннями про товари, або в неясних моментах негайно звертатися до менеджерів інтернет-магазину.

Наші менеджери з радістю дадуть відповідь на будь-які ваші питання, пов'язані з придбанням і доставкою товару