Акція

Спортивні машини

Активні фільтри

Машина 6013 радіокерована -20% -20%

Дитячі гоночні машинки на р / к

Купити спортивні машинки на пульті за низькою ціною

Великий вибір видів, моделей і забарвлень

Маловідоме, але історія розвитку електротранспорту в світі почалася більш як 100 років тому, і в ті роки електромобілів на дорогах було навіть більше, ніж звичайних машин оснащених двигунами внутрішнього згоряння. Смішно, але електромобіль був одними з перших автомобілів створених людиною.

Ефектні та барвисті дитячі гоночні машинки, що імітують дорослі спорткари і боліди.

Пропонуємо трохи зануритися в захоплюючу історію електромобілів, в тому числі спортивних і гоночних.

У проміжку між 1832 і 1 839 роками, Роберт Андерсон з Шотландії винайшов першу моторизовану віз на електричній тязі. Потім мініатюрний електромобіль був розроблений в голландському місті Гронінген, професором Стратінфом, і успішно побудований в 1835 році його помічником Крістофером Беккером.

У ті ж роки французи Гастон Планте і Каміль Форе змогли істотно поліпшити характеристики акумуляторних батарей, що відкрило шлях для створення електричних транспортних засобів, в сучасному їх розумінні, а Франція і Великобританія стали першими країнами, які широко підтримали їх розвиток.

На початку 1900-х, до появи переважних їх в потужності, але забруднюють навколишнє середовище машин з двигуном внутрішнього згоряння, електромобілі змогли встановити безліч наземних рекордів швидкості і пройденої відстані.

Одним з найбільш значущих рекордів ранніх електромобілів стало перевищення порога швидкості в 100 км / ч. Такого результату вдалося досягти 29 квітня 1899 року Камилю Дженаці на автомашині "La Jamais Contente".

Електромобіль розвинув швидкість в 105, 88 км / год!

Протягом першої половини 20 століття електромобілі вироблялися багатьма компаніями. Найбільш відомі в цьому сенсі - Anthony Electric, Baker Electric і Detroit Electric. Причому за статистикою кількість продаваних ними електромобілів навіть перевершувало кількість реалізованих аналогів з бензиновим двигуном.

Проте, у зв'язку з технологічними обмеженнями і відсутністю якісних комплектуючих на основі електронних технологій, максимальна швидкість цих ранніх електричних транспортних засобів був обмежен 20-ю милями на годину.

З іншого боку вони досить успішно продавалися в якості міського автомобіля для представників вищого суспільства, а також для жінок-водіїв у зв'язку з їх чистотою, легкістю в управлінні, відсутністю шуму і простотою експлуатації.

Однак далі все пішло для електромобілів не так гладко. Створення радіатора дозволило захистити бензинові двигуни від перегріву, і вони змогли працювати вже не хвилини, а більше декількох годин до того моменту, поки не виникала потреба заглушати для остудження або заміни охолоджуючої рідини.

Ford Electric 1914 года

Застосування електричного стартера вперше реалізованого в 1913 році на автомобілі компанії "Cadillac", істотно спростило складний, а іноді і небезпечний процес запуску двигуна внутрішнього згоряння, завдавши тим самим найсильніший удар по подальшому розвитку електричного транспорту, а 1912 рік так і залишився вершиною розвитку електромобілів.

У поразці ранніх електромобілів зіграв свою роль і масовий випуск в Америці машин під маркою "Ford Model-T", який трапився за чотири роки до цього в 1908 році.

Зрештою, технологічні досягнення в області двигунів внутрішнього згоряння просунулися набагато далі, ніж для акумуляторних батарей і в результаті виробництво електромобілів, за винятком електрокарів, було повністю згорнуто до кінця 30-х років минулого століття.

У 1947 році винахід точкового транзистора ознаменувало початок нової ери для електричних технологій. Протягом десятиліття, компанія "Henney Coachworks" об'єднавши свої сили з виробником акумуляторів "Exide" - групою "Union Electric", явила світові перший сучасний електромобіль, заснований на транзисторній технології.

Henney Kilowatt 1959 року

Машина отримала назву "Henney Kilowatt" і вироблялася у двох модифікаціях - 36 і 72 вольт. Модель 72 вольт мала максимальну швидкість близько 96 км / год і могла проїхати близько 60 кілометрів на повному заряді акумулятора.

Попри таке істотне поліпшення характеристик в порівнянні зі старими електромобілями, "Henney Kilowatt" виявився практично не потрібний, адже вартість його виробництва перевищила ціну, яку споживачі готові були за нього платити.

Проте, виробництво цієї моделі було остаточно згорнуто лише до кінця 1961 року. Всупереч тому, що "Henney Kilowatt" не став дійсно масовим, він з'явився плацдармом для подальших розробок по-справжньому серійних сучасних електромобілів заснованих на транзисторній технології.

Пройшли роки, і ось близько 15 років тому про електричні автомобілі згадали знову! У 1996 році GM розробив по-справжньому сучасний електромобіль, який отримав назву "Electrical Vehicle 1" або просто "GM EV1".

Ця машина була здатна розвивати швидкість до 129 км / год і проходити від одного повного заряду майже 200 км.

Всього з того часу компанією General Motors було випущено близько 1 117 таких електромобілів. Однак світле майбутнє "Electrical Vehicle 1" не чекало.

У 1999 році у зв'язку з корпоративними інтересами EV1 були повністю виведені з ринку. Однак інші компанії продовжили розпочату GM справу. Першими підхопили впало прапор японці.

У 2000 році Honda представила новий електромобіль "Honda EV Plus". Він вперше у світі використав нікель-метал-гидридні акумулятори, які швидко заражаються. Пробіг цієї машини становив понад 160 км від однієї зарядки.

Ці електромобілі як і раніше бігають по американських дорогах, використовуючи оригінальні батареї розробки "до літієвої" епохи і можуть пройти від однієї повної зарядки цілих 200 км.

Електромобілі для дітей за цінами зі складу в каталозі магазина іграшок Igradom

Великий вибір моделей і забарвлень дитячих машин

Оптові ціни. Доставка поштовими службами по Україні

Спортивні машини - питання і відповіді
1. Скільки коштує дитяча іграшкова гоночна машинка?
2. Де купити дитячу спортивну машинку на пульті управління?